Kuşlar benekli gökyüzü


Çizimlerini hazırladığım, Kuşlar benekli göküzü kitabı saonunda posta kutuma ulaştı. Vural Kaya'nın yazdığı bu güzel kitabın kapak resimleri Sevgi İçigen çizdi. 735. Türk Dil Bayramı kapsamında Karaman Valiliği ve Karaman Belediyesi tarafından desteklenen bu kitap ülke çocuklarının ilgisine sunuldu.
KEDİSİZ ŞİİR
Yeni bir şiire başladım, yeni bir şiir ciddi bir iştir. İyi olmalı şiir, sağlam olmalı.
Şiir yazarken her şeyin ciddi olması gerek öncelikle.
İlkin masamı tembihliyorum; sevgili masam lütfen ciddi ol.
Masamdaki her şeyin şiire saygı duymasını istiyorum. Kalemim, silgim, not kağıtlarım, defterlerim, kalem traşım…
Yoksa ki şiir alıngandır. Alınır gider; beni terk eder sonra…
Bunu hiç istemem doğrusu.
Fakat ne yazsam iyi bir şiir olmuyor. Bugün iyi şiir benden kaçıyor nedense.
Ne yazsam eksik bir yanı var. Eksik ne şiirimde?
Sinirlerim kalkıyor birden; sonra bir ara veriyorum. Uzun bir ara…
Kafamı kaldırınca masadan;
Bahçemizdeki kediyi görüyorum.
Tabii yaaaaaa!
Eksik olurmuş meğer kedisiz bir şiir.
Kediyi şiire katınca; başladı kedicik oynamaya; şiir yumağıyla…
Seni mırnav seni…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder